طرح های جدید برای اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

س: آموزش جدید کارکنان جدید چگونه با آموزش قبلی متفاوت است؟

A: ما یک رویکرد کاملا جدید را با آموزش انجام دادیم. این آموزش برای ایجاد یک ذهنیت جدید اجاره ماشین عروس در میان تمام کارمندان طراحی شده بود. ما در سطح مدیر اجرایی و مدیر شرکت برای ایجاد یک شرکت خدمات جدید خدمات مشتری در سراسر جهان آغاز کردیم. سپس هر کارمند که تماس مستقیمی با مشتری دارد، از رانندگان اتوبوس تا نمایندگان بازگشت را آموزش دادیم.

آموزش ما تمرکز همه کارکنان را در جهت “مشتری اول” در نظر ارائه یک تجربه مثبت و دوستانه روند اجاره.

ما آن را “Experience Advantage” می نامیم و با وعده های نام تجاری حمایت می شود. هنگامی که از رنت ماشین اجاره می کنید، شما می توانید: یک ماشین جدید یا تقریبا جدید، تمیز و آماده سفر؛ ماشین شما را در قیمت شما به نقل قول – یا بهتر است؛ وقتی که وعده داده شد، ماشین آماده خواهد شد؛ یک تجربه دوستانه؛ و اگر ما تحویل نمی دهیم، کارکنان ما آن را در نقطه ثابت خواهد کرد و یا اجاره بعدی بر روی ما است.

س: آیا شما به دنبال خدماتی هستید؟

الف: ما در مورد ابعاد کوچک یا بزرگتر از ذهنیت سفر کمتریم. به این ترتیب، ما مسافران کسب و کار با ارزش را هدف قرار می دهیم که به دنبال “بهترین قیمت و خدمات با بیشترین مزایا” هستند.
تحویل یک قیمت ثابت قیمت در هر زمان و هر کجا (بدون تاریخ خراب کردن) در این صنعت بی ارزش است.

از پرداخت هزینه اضافی مانند راننده اضافی و رانندگان جوان (۲۱ تا ۲۴ ساله)، مزایا را می دهد. با هزاران ساله که تقریبا نیمی از نیروی کار را تا سال ۲۰۲۰ تشکیل می دهند و در حال حاضر بیش از همکاران قدیمی خود کار می کنند، ما آن را بسیار مهم می دانیم تا مزایای مورد نظر برای این نسل جوان مسافران تجاری را ارائه کنیم

س: به چه شیوه ای به طور خاص به مسافرین تجاری سفر می کنید؟

A: ما هدف مسافران فعال تجاری و شرکت هایی است که پایه کارمند کمتر از ۲۵۰ است. خدمات حرفه ای مانند قانون، حسابداری، مشاوره و مهندسی اولویت اولویت هستند. ما همچنین به انجمن ها و بازار های تجاری آنلاین نزدیک می شویم که کسب و اجاره ماشین  کارها و افرادی را که سفر می کنند، جذب می کنند.

س: آیا می توانید جزئیات برنامه اخیر وفاداری خود را به ما ارائه دهید؟

A: برنامه پاداش فوری Advantage مستلزم موارد زیر است:

اولین برنامه پاداش که جایزه قابل استفاده را در هر اجاره ارائه می کند. هیچ تاریخ خاموشی وجود ندارد رستگاری پاداش تنها در دسترس بودن وسیله نقلیه است.
جوایز را می توان به دوستان و خانواده منتقل کرد.
جوایز برای یک سال معتبر است.
این برنامه در دسترس همه حساب های اجاره خودرو  است.

س: چطور هزینه های تطبیقی خود را با چگونگی ساختن RAC های تجاری متفاوت می کند؟

الف: اکثر شرکت های تجاری یا برنامه های تجاری دارای شهرهای اضافی هستند که هزینه های اضافی در بازار های بزرگ مانند نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو اعمال می شود. به علاوه، آنها تاریخ های خاموشی دارند که استفاده از برنامه ها را در تعطیلات و فصل های بهاری ممنوع می کند. مزیت برای کسب و کار یک نرخ ثابت در هر زمان و هر کجا بدون تاریخ خاموشی و بدون محدودیت است.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: